INFORMACJA DLA WYJEŻDŻAJĄCYCH na FERIE – RABKA 2018

Obóz formacyjno-wypoczynkowy dla dzieci i młodzieży (służba liturgiczna)

w Domu Rekolekcyjno-Wypoczynkowym Diecezji Kieleckiej (Rabka – Zdrój)

I.  Uczestnicy obozu:

Uczestnikami obozu są ministranci, lektorzy oraz członkowie scholi liturgicznych z terenu diecezji kieleckiej.

II. Termin turnusu

Turnus I – 12.02 – 17.02.2018 r. – kierownik turnusu + 4 wykwalifikowanych opiekunów.

Turnus II – 19.02 – 24.02.2018 r. – kierownik turnusu + 4 wykwalifikowanych opiekunów.

 

TURNUSY ZOSTAŁY ZGŁOSZONE W KURATORIUM OŚWIATY W KIELCACH I SPEŁNIŁY WSZYSTKIE WYMAGANIA PRAWNE!!! nr zgłoszenia:

TURNUS I –  7547/SWI/2018-Z

TURNUS II – 10399/SWI/2018-Z

 

WYJAZD:

 I Turnus: 12.02.2018 r., (PONIEDZIAŁEK) Godz. 8.00, parking przy stadionie piłkarskim Korona Kielce, ul. Ściegiennego 8

 II Turnus: 19.02.2018 r., (PONIEDZIAŁEK) Godz. 8.00, parking przy stadionie piłkarskim Korona Kielce, ul. Ściegiennego 8

 

Ważne telefony:

Organizator wyjazdu: ks. M. Kałka nr tel. 793770020

Opiekun obiektu: ks. Rafał Gudwański nr tel. 512374164

Turnus I – Kierownik grupy – ks. Łukasz Biś nr tel. 504935351

Turnus II – Kierownik grupy – ks. Zbyszek Wójcik nr tel. 691275545

 

MIEJSCE POBYTU DZIECI:

Ośrodek Wypoczynkowy „Betania – Plastusiowo”, WOJ. MAŁOPOLSKIE, Powiat nowotarski, Rabka – Zdrój, ul. Cicha 14, 34-700 Rabka – Zdrój.

OPIEKUN OBIEKTU:

ks. Rafał Gudwański, ul. Cicha 14, 34-700 Rabka – Zdrój, tel: 18 267-76-85, fax:18 2676360

 

Uczestnicy zabierają:

– legitymacje szkolną

– zaświadczenia od rodziców o podawaniu leków jeśli jest taka potrzeba

– ciepłe ubranie

– sprzęt narciarski jeśli ktoś ma ( w ośrodku jest do dyspozycji sprzęt narciarski ale jeśli ktoś ma swój niech zabierze)

– modlitewnik

– różaniec

– notatnik

– coś do pisania

– kask wymagany jest na stoku…można go wypożyczyć na cały tydzień.

– NAJWAŻNIEJSZE DOBRY HUMOR I RADOŚĆ…

ORGANIZATORZY NIE ODPOWIADAJĄ ZA ZGUBIONE I ZOSTAWIONE RZECZY!!!

Kieszonkowe można zostawić u swoich opiekunów by ich nie zgubić.

Wszyscy uczestnicy obozów objęci są dodatkowym ubezpieczeniem !!!

 

III. Założenia programowe:

Obóz związany jest z formacją służby liturgicznej i poznawaniem kolejnych elementów ministrantury w poszczególnych stopniach: ministrant, lektor, kantor, komentator. Młodzież poprzez formację ma możliwość odkrycia piękna liturgii.

1. Założenia wychowawcze:

Wyprawy krajobrazowe związane z odkrywaniem piękna stworzonego świata – co pozwala kształtować takie cechy jak: wrażliwość, poczucie piękna i estetyki.

Wspólne przeżywanie nabożeństw liturgicznych, wspólne spożywanie posiłków, wspólna zabawa – kształtowanie takich cech, jak: braterstwo, koleżeńskość, otwartość, obowiązkowość i odpowiedzialność. Poczucie wspólnoty i odpowiedzialności za innych uczestników.

2. Program obozu:

– przyjazd pierwszego dnia w godzinach popołudniowych – zakwaterowanie, podział na grupy, przedstawienie kierownika obozu i opiekuna grupy, zapoznanie z budynkiem obozu i przedstawienie regulaminu (BHP i p.poż),

– każdego dnia planowane wyjście w plener (nauka jazdy na nartach, łyżwach oraz zabawy na śniegu), konferencja liturgiczna, nauka śpiewu, przygotowanie do Mszy świętej i wspólna Eucharystia,

– na każdym turnusie planowana jest wycieczka do Opactwa w Tyńcu,

– na każdym turnusie planowana jest wycieczka do Zakopanego,

– na każdym turnusie planowane ognisko oraz kulig,

– po kolacji planowane pogodne wieczory, gry i zabawy sportowe, dyskoteki, konkursy, filmy związane z formacją liturgiczną,

– w dniu odjazdu – przygotowanie do drogi powrotnej, zadbanie o czystość miejsca zakwaterowania, pożegnanie, obiad i wyjazd autokarem.

Przyjazd i odbiór dzieci i młodzieży przez prawnych opiekunów około godz. 18.00 w dzień zakończenia wyjazdu, parking przy stadionie piłkarskim Korona Kielce, ul. Ściegiennego 8

 

Stałe elementy obozu:

– pobudka 7.30

– wspólna modlitwa 8.00

– posiłki: śniadanie 8:30, obiad 13:00, kolacja 18:00 (podczas wycieczki i wyjazdu inne godziny)

– zajęcia w grupach: 13:30 – 16:00

– cisza nocna: 22:30 – 7:30

– toaleta: poranna 7:30, wieczorna 21:30

 

Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany programu  ze względu na pogodę lub inne czynniki nieprzewidziane podczas planowania wypoczynku.

WSZYSTKIM ŻYCZĘ UDANEGO WYPOCZYNKU!!!

 

Z wyrazami szacunku

Ks. Mariusz Kałka

Diecezjalny Moderator Służby Liturgicznej

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blogger.com
  • email
  • MySpace
  • PDF
  • RSS
  • Twitter
  • Wykop